0 /*

5 ترفند برای ساخت یک کارت تبریک فوق‌العاده!

بازدید 338

شاید بتوان گفت تبریک مناسبت‌ها به خودی خود یکی از زبان‌های عشق است. زبانی که اگر به آن چیره شویم، در حس خوشبختی خود نیز پیش‌قدم خواهیم بود. اما مسئله هیچوقت خودِ مناسبت و کوچک یا بزرگی آن نبوده؛ بلکه این صرفا بهانه ای خوب است برای دوباره نزدیک شدن به کسانی که تصور نمی‌کردند شما به یادشان هستید 🙂

ایونتی‌فای نیز اینجاست تا این را به ملموس‌ترین شکل ممکن نشان دهد.

ایونتی‌فای یک بستر آنلاین و هوشمند است که امکان ساخت کارت‌های تبریک دیجیتال بسیار گیرا و منحصر به فرد را فراهم می‌کند. این ابزار توانایی ارائه کارت‌های تبریک با طرح‌های خیره کننده، جلوه‌های ویدئویی متحرک، صدا، ترکیب رنگ‌های زنده و بسیاری از امکانات دیگر را داراست.

اما کارتی که میفرستید، علاوه بر تداعی حس ماهیت شما، باید به چشم آمده و جذاب باشد تا به نحو احسن احساس شما را انتقال دهد. برای همین مهم است که خروجی کارت دیجیتال‌تان در نوع خود بینظیر شود. این پست نیز قصد دارد در ادامه شما را با 8 ترفند کلیدی در ساخت و طراحی کارت تبریک یاری کند.

  1. تصویر بی‌کیفیت ممنوع!

تصاویر با کیفیت بالا باعث ایجاد جذابیت بصری در کارت تبریک می‌شوند و اثربخشی پیام را به‌شدت تقویت می‌کند. جزئیات دقیق و واضح در تصاویر، به فرستنده اجازه می‌دهد تا برای گیرنده یک تجربه واقعی‌تر و بیشتری را ایجاد کند. بخصوص استفاده از تصویر کسی که به آن تبریک می‌گویید یا حتی بهتر؛ تصویر شما به همراه او میتواند احساس صمیمیت بیشتری را نشان دهد. با این‌حال اگر قصد استفاده از تصویر انتخابی دارید که کیفیت مطلوبی ندارد، پیشنهاد میکنیم از خیر آن بگذرید. تصاویر واضح و شفاف برای کارت پستال شما تا این حد مهم است!

  1. انتخاب قالب مناسب و جذاب

در ایونتی‌فای چیزی به نام بهترین طرح تبریک نداریم. تمامی قالب‌های آماده در این سایت با مهارت و ابتکار مختص به خود خلق می‌شوند. اما همانطور که قبلا هم گفتیم بهترین طرح تبریک برای شما، آن است که با شخصیت و سلیقه شما و رابطه شما با گیرنده کارت همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر قائدتا به موضوع مناسبت تبریک نیز باید توجه شود. برای مثال، اگر مناسبت کارت پستال تبریک تولد است، می توانید از قالب و همچنین عناصر قالب های تبریک استفاده کنید و اگر مضمون ورزشی است، می توانید از عکس ها و نمادهای مرتبط با ورزش استفاده کنید. به طوری کلی انتخاب طرح های هنری، طبیعت، فصل ها یا موضوعات دیگر می‌تواند کارت پستال را بیشتر به چشم بیاورد.

 


بیشتر بخوانید: 55 تبریک تولد دخترم + دلنوشته و جملات زیبا


 

  1. رنگ های شاد همه چیز هستند!

شاید باور نکنید اما رنگ‌ها به سادگی میتوانند حس و حال هرکسی را دگرگون کند. همانطور که قرمز میل به عشق ورزیدن را تحریک می‌‌کند، رنگ سبز طبیعت و تولدی دوباره را نشان میدهد. در فصل تابستان می‌توانید از رنگ های گرم و زنده مانند آبی آسمان و زرد درخشان، استفاده کنید. در مقابل، در فصل زمستان، می‌توانید از رنگ های سرد و ملایم مانند آبی یخی و سفید برفی استفاده کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که تعادل بین رنگ ها در کارت پستال حفظ شود تا ظاهر آن هماهنگ و زیبا باشد.

رنگ های زنده در کارت پستال معجزه می‌کنند. این رنگ ها بر احساسات و واکنش های افراد تأثیر مستقیم دارند. در ادامه به برخی از اهمیت های استفاده از رنگ های زنده در کارت پستال اشاره خواهیم کرد:

  • جلب توجه: استفاده از رنگ های زنده و جذاب در کارت پستال، ابتدا می تواند توجه گیرنده را به خود جلب کند و موجب شود که کارت در یک مجموعه از سایر کارت ها متمایز شود.
  • انتقال هیجان: رنگ های چشم‌گیر و بامسما می توانند هیجان زیادی را در کارت پستال منتقل کنند. زمانی که در یک ایونت یا مناسبت ویژه از رنگ های زنده استفاده می کنید، این رنگ ها می توانند هیجان و شادمانی را به گیرنده برسانند و احساس خوشحالی و جذابیت به او بدهند.
  • تأکید بر ارتباط: رنگ/رنگ‌های که برای تم کارت خود انتخاب می‌کنید تاثیر مستقیم در نوع ارتباط شما با گیرنده دارد. این رنگ ها می توانند از صمیم قلب احساسات شما در مورد جشن یا رویدادی که برگزار می کنید، نشان دهند و گیرنده را به شدت خوشحال کنند.
  1. متن اختصاصی خود را بنویسید!

شاید ترجیح بدهید که برای تبریک از یک متن آماده استفاده کنید اما اگر به شخص (یا اشخاص) خاصی تبریک می‌گویید بهتر است با نوشتن پیام شخصی برای او، از حس و روح خود مایه بگذارید. نوشتن یک پیام شخصی برای عزیزان خود، قابلیت بیان بهتر احساس‌ها و روحیات شما را دارد و این حس خاص بودن را به گیرنده شما منتقل می‌کند.

اما به طور کلی، نیازی نیست هر بار برای هر مناسبتی متن جدید بنویسید. برخی از کلمات معروف شاعران یا نویسندگان می‌توانند تبریک شما را بسیار خاص و قابل توجه کنند. استفاده از این نقل قول‌ها می‌تواند به کارت تبریک شما شخصیت و جذابیت بیشتری ببخشد.

از طریق پنل ایونتی‌فای نیز، شما می‌توانید به راحتی پیام شخصی خود را وارد کرده و آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا متن خود را ویرایش کرده و استایل، فونت، رنگ و تنظیمات دیگر را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید.

  1. با قالب متحرک، کارت تبریک خود را زنده کنید!

تصاویر متحرک نقطه عطف کارت دیجیتال است. این تجربه‌ای نیست که گیرنده شما بتواند با یک کارت چاپ شده فیزیکی بدست‌آورد. با استفاده از کارت پستال رایگان ایونتی‌فای تجربه ساخت کارت تبریک با تصاویر متحرک دوست‌داشتنی و حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. قالب کارت متحرک می‌تواند جاذبه بصری به مراتب بیشتری داشته و توجه گیرنده را در یک لحظه به خود جلب کند.

 


بیشتر بخوانید: متن تبریک تولد خواهر + جملات استوری و باکلاس


 

حرف‌آخر!

با استفاده از این ترفندها و ابزار آنلاین ایونتی‌فای، شما می‌توانید به سادگی و بدون هزینه زیاد یک کارت تبریک خلاقانه، زیبا و منحصربه‌فرد بسازید. امیدواریم که این ایده‌ها به شما کمک کنند تا در هر مناسبتی، کارت تبریکی خاص و به یادماندنی به دوستداران خود هدیه کنید.

با تمامی ایده‌های خلاقانه و ترفندهایی که در مقاله بالا معرفی شد، برای ساخت یک کارت تبریک بی‌نظیر می‌توانید اقدام کنید. اما در کنار همه اینها، فراموش نکنید که در نهایت مهمترین چیز نیت خوب شماست. هدف شما باید این باشد که با ارسال یک کارت تبریک، لحظه‌ای شاد و خوشایند را برای گیرنده ایجاد کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *