0 /*

متون تبریک تولد به خودم + استوری شاد، غمگین، کوتاه، طولانی

بازدید 4646

زندگی یک هدیه باارزش است و هیچکس به اندازه شما قدر زندگی خود را نمیداند. مهم نیست شما در روز تولد خود غرق در تبریک‌های مختلف از آدم‌های مختلف شده یا احساس تنهایی کرده باشید؛ چرا که در نهایت این روز، روزِ قدردانی از خودتان است. این روز را به نحو خود به خودتان و حتی دیگران تبریک بگویید. فراموش نکنید که تا امروز در فراز و نشیب زندگی این شما بودید که چالش ها را پشت سر گذاشتید و در آینده نیز همینطور خواهد بود.

در ادامه تعدادی از متن‌های مختلف و جذابی برای شما آماده کردیم که حرف دلتان را زده باشند. پس از بررسی های کامل و مفصل بهترین ” متن برای تولد خودم ” در روز تولدتان از آن ها بر روی استوری هایتان و یا در زیر پست هایتان به عنوان کپشن استفاده کنید یا حتی بهتر؛ یک کارت پستال جذاب برای تولد خود بسازید و برای دیگران ارسال کنید. در هر صورت این تولد، تولد شماست و این متن از طرف شما و برای شماست پس سعی کنید متن انتخابی خود را نسبت شخصیت، لحن و حال و هوای خود تغییر دهید.

 

 

 

 

متن تولد خودم طولانی برای اینستاگرام

امروز تولدمه و به یه چیز خیلی مهم پی بردم:
هر روز یه فرصت جدیده برای شروع دوباره، برای دنبال کردن آرزوها، و برای ساختن زندگی که می‌خوایم.
هیچوقت برای تغییر دیر نیست.
مهم اینه که از کجا شروع کنیم و با چه انگیزه‌ای ادامه بدیم.
من برای خودم آرزوی سلامتی، شادکامی، و موفقیت در تمام زمینه‌های زندگی می‌کنم.
امیدوارم این روز برای من و همه شما پر از انگیزه و الهام باشه!

روز تولدم، دریایی بودم
متولد ماه آفتابم
ماه داغی خورشید
ماه طغیان نفس
ماه ادغام زمین با آسمان سپید
و گاه پر هوس
متولد ماه خوش و بش های تن
با آبی آب های خزر.
من زاده سرزمین دریا هستم
و دیروز همان بودن امروزم
مادر تن به شن و ماسه ها داد
که من پا کوبیدم
برای دیدن آن دریای سرد
حالا هستم
اما آبی دریا کو؟
آسمان پر معنا کو؟
#سیمین_بهبهانی

در آغوش خودم…
امروز تولدمه و یه حس غریبی دارم.
حس می‌کنم به خودم نزدیک‌تر شدم.
انگار یه لایه از وجودم رو کنار زدم و به اعماق وجودم سفر کردم.
در این سفر، چیزهای زیادی درباره خودم یاد گرفتم.
یاد گرفتم که چقدر قوی و شجاعم، چقدر مهربان و دلسوزم، و چقدر خلاق و توانمندم.
یاد گرفتم که خودم رو دوست داشته باشم، با تمام نقص‌ها و کمبودهام.
یاد گرفتم که خودم رو بپذیرم، با تمام نقاط قوت و ضعفی که دارم.
امروز تولدمه و به خودم قول میدم که همیشه خودم رو دوست داشته باشم و از خودم مراقبت کنم.
قول میدم که به خودم ایمان داشته باشم و برای رسیدن به آرزوهام تلاش کنم.
امیدوارم این روز برای من و همه شما پر از عشق و خودباوری باشه!

امروز یه روز خاصه، یه روز استثنایی، یه روزی که فقط مال منه!
بله، درست شنیدید، امروز تولده منه! روزی که پا به این دنیا گذاشتم و دنیا رو با یه موجود فوق‌العاده آشنا کردم!
البته ناگفته نماند که از اون موقع تا حالا کلی سختی کشیدم، کلی غصه خوردم، کلی اشک ریختم، کلی زمین خوردم و بلند شدم…
اما خب چه میشه کرد، زندگی همینه دیگه!
مهم اینه که الان اینجام، نفس میکشم، زندگی میکنم و میتونم از این روز خاص لذت ببرم!
پس به سلامتی خودم، به سلامتی تموم روزهای خوب و بد زندگیم، به سلامتی تموم آدمایی که تو این مسیر کنارم بودن و هستن!

تو این سال که گذشت، چه چیزایی که ندیدی و چه تجربه‌هایی که نکردی. از رفاقت‌های خالص تا نامردی‌های ناغافل، از خوشی‌های بی‌حد تا غم‌هایی که فلج میکنن.
اما خم به ابرو نیاوردی. تو از جنس فولادی، رفیق! تو سختی‌ها و ناملایمات دم نزدی که هیچ؛ تازه یاد گرفتی رو پا خودت وایسی و به هیچکس جز خودت تکیه نکنی.
امروز، تو روز تولدم، یه قول به خودم میدم. قول میدم که تا آخرش پهلوت باشم، تو هر شرایطی که باشی، چه تو جهنم و چه تو بهشت قول میدم که تا آخر بجنگم.

یک سال دیگر از عمرم گذشت. در این روز، در حالی که به گذر زمان فکر می‌کنم، بغضی گلویم را آزار داده و اشکی در چشمانم حلقه می‌زند. ولی چه سفری پرفراز و نشیب بود. نه؟ سفری پر از عشق‌ها و دلدادگی‌ها، پر از فراق‌ها و دلتنگی‌ها، و پر از خاطرات شیرین و تلخ.
در این سال که گذشت، چه بسیار درس‌هایی آموختم که هیچوقت آرزوی یادگیری‌شان را نداشتم! درس‌هایی از جنس عشق‌های نافرجام، از جنس خیانت‌ها و بی‌وفایی‌ها، و از جنس تنهایی و غم و اندوه. امروز، در روز تولدم، به خودم قول می‌دهم که به جستجوی عشق واقعی ادامه دهم. من می‌دانم که لیاقت بهترین‌ها را دارم، حتی اگر دنیا بخواهد خلاف آن را ثابت کند. من برای رسیدن به عشقی ابدی تلاش خواهم کرد، حتی اگر تمام دنیا بر علیه من باشند.

 


بیشتر بخوانید: متن تبریک تولد خواهر + جملات استوری و باکلاس


 

جملات فلسفی در مورد تولد خودم

بخش مهمی از بزرگ شدن پذیرش این بود که اونقدرها مهم نیستم، مرکز جهان نیستم، ناخدای کشتی زندگیم نیستم، محبوب نیستم، تولدم مهم‌ترین مناسبت دنیا نیست و موجودی کوچک و فانی هستم. شاید بگید خوبه ولی من متأسفم که این تجربه منِ خودشیفته رو متواضعی کرد، و آخ که چقدر دلم تنگ شده برای کسی که بودم.

تولدهای بچگی، پر از شور و شوق و ذوق بود. مثل یه جادو، یه روز خاص که همه دورم می‌چرخیدند و من یه پرنسس واقعی بودم. بزرگ‌تر که شدم، این جادو رنگ باخت. تولدا دیگه اونقدرها هم خاص نبودن، فقط یه سال دیگه پیرتر می‌شدم.
حتی دوران نوجونی که بیشتر با دوستام جشن می‌گرفتم، یه کیک ساده می‌خوردیم و بعدش همه سر کار خودمون می‌رفتیم. ته دلم یه حس غمی بود. انگار یه چیزی کم بود.
خیلی دیرتر بود که فهمیدم تولدا فقط برای کادو و کیک نیستن. یه روز خاص هستن برای اینکه بهمون یادآوری کنن که چقدر آدم خوش‌شانسی هستیم که یه سال دیگه زنده‌ایم و می‌تونیم از زندگی لذت ببریم.
شاید هنوزم اون حسرت یه تولد شاهانه تو دلم مونده باشه، ولی یاد گرفتم که خودم می‌تونم هر روز رو به یه روز خاص تبدیل کنم. با لبخند زدن، با مهربونی کردن، با دنبال کردن آرزوهام.
تولدها یه تلنگر هستن، یه فرصت برای شروع دوباره. و من از این فرصت استفاده می‌کنم تا به بهترین نسخه از خودم تبدیل بشم.

تولدمه! یه سال دیگه پیرتر شدم… یا عاقل‌تر؟
ولش کن، چه می‌دونم! یه سال دیگه از این زندگی غریب گذشت و منم یه سال دیگه به اون نقطه آخر نزدیک‌تر شدم ☠️
تو 365 روز آینده شاید چاق یا لاغر بشم (بیشتر چاق شدن رو حدس می‌زنم)، شاید پولدار یا بی‌پول بشم (بیشتر بی‌پول شدن رو پیش‌بینی می‌کنم) ولی خب، تولد یه فرصته که یادمون بندازه چیزای مهم‌تر تو زندگی هستن، نه فقط سایز دور شکم یا موجودی حسابمون.
چیکار میکنم راجبش؟ هیچی! سال سختی بود واسه همه، مگه نه؟
جالبه با اینکه هر سال روز تولدم که می‌شه یه جور فاز فلسفی و ناله میگیرم در حالیکه فهمیدم تا حالا هیچ فیلسوفی راجع به تولد حرف نزده! یعنی شاید روز به دنیا اومدن از نظر فلسفی مهم باشه، ولی آیا اصلا تولدها توی دنیای فلسفه مهم محسوب میشن؟
اصلا یه فیلسوف چه جشن تولدی رو ایده‌آل میدونه؟
حالا اصلا مگر مهمه که فیلسوفا چی راجع به تولد می‌گن؟ فکر نکنم بتونن یه راهکار باحال پیدا کنن که تولد رو برای کسی مثل من جذاب کنن.

تو حال خودم نیستم، یه عالم سوال و فکر و خیال تو سرم ریخته. ذهنم مثل یه پرنده تو قفسه، هی بال می‌زنه که یه راهی برای فرار پیدا کنه.
به گذشته که نگاه می‌کنم، انگار یه عالمه خاطره‌ی قاطی پاطی مثل برگای پاییزی تو ذهنم ریخته. یه عالمه خاطره‌ی خوب و بد، یه عالمه نقاشی رنگی رنگی…
به حال که فکر می‌کنم، فقط به این لحظه که توش هستم دقت می‌کنم. به نفس‌هایی که می‌کشم، به تپش قلبم که انگار داره فریاد می‌زنه زنده‌ام!
به آینده که نگاه می‌کنم، فقط یه عالمه تاریکی و ابهام می‌بینم. نمی‌دونم چی تو انتظارمه، فقط می‌دونم یه عالمه راه هست که می‌تونم برم، یه عالمه انتخاب هست که می‌تونم بکنم.
گاهی اوقات از این همه تردید و بلاتکلیفی خسته می‌شم. آرزو می‌کنم کاش می‌تونستم با قاطعیت بگم که کی هستم و چی تو زندگی می‌خوام.
اما می‌دونم که این سوالا یه جورین که هیچوقت جواب قطعی ندارن. من یه آدمم، پر از تناقض و پیچیدگی. یه عالمه امید و ترس، یه عالمه عشق و نفرت، یه عالمه ایمان و تردید تو وجودم دارم.
با این همه به خودم میگم: دوست دارم و تولدت مبارک!

بیش از همیشه احساس می‌کردم بخشی از وجودم را بریده‌اند و به آن سر دنیا پرتاب کرده‌اند. ناقص بودم، سردرگم و حیران از تولدم که خوب، حالا چه کار باید بکنم؟ دیگر چه کاری از دستم ساخته بود؟ هیچ. صدای ابدی زنگ‌های کاروانی از شتر‌های دو کوهان که در زمین فرو می‌رفتند در گوشم‌می‌پیچید. سر گیجه‌ی ایستاده به خواب رفتن، میل به بالا آوردن تمام دنیا بی حالت تهوع، تصویر گسیختگی لنگر ساعت، وصدای بال زدن هزاران پرنده را احساس می‌کردم. گفتم مردشور این حالم را ببرد.
عباس معروفی

 


بیشتر بخوانید: متن و شعر تبریک تولد دوست و رفیق صمیمی


 

تبریک تولد به خودم به انگلیسی

Today, I light another candle on the cake of life. May its flame illuminate the path to new adventures.

New year. New heartbeats. Same big dreams. Happy Birthday to me!

Another year to write my story. Today, the pen is in my hand. Happy Birthday [Your-Name] !

Happy birthday to the friendliest and funniest person on the earth. As I become one year older, I wish my family, my friends and all I love and care about good health and the success they want.

Thanks for the past journey which made me richer in thoughts and strength. Looking forward to starting an unknown new journey. HBD to myself.

دلنوشته دپرس و غمگین برای تولد خودم

به اطلاعم رسوندن که امروز تولدمه…
ولی حس تولد نیست که دارم…
به جای اینکه خوشحال باشم، حس یه جورایی غمگین و غریب دارم.
انگار یه چیزی تو دلم گم شده، یه چیزی که نمیدونم چیه.
شاید حسرت گذشته باشه، شاید ترس از آینده، شاید هم…
شاید هم هیچی نیست، فقط یه حس گذریه! ‍♀️‍♂️
بگذریم… تولدم مبارک آی گس

هر چی به تولدم نزدیکتر میشم بیشتر تو مرداب افسردگی فرو میرم. حس ناکافی بودن و هیچی نشدن تو این سن و سال دیوونه‌م میکنه…

چقدر بهم حال نمیده؛ زندگی، درس، دانشگاه، روزا، شبا، تولدم، آدمای جدید و قدیم، آهنگای مورد علاقم، غذاهای مورد علاقم، فعالیت های مورد علاقم، لباس پوشیدن، غیبت کردن، تولدم، مناسبت های مختلف، پاساژ گردی، فیلم و سریالا، تولدم، شبکه های اجتماعی، معاشرت، سفر، تولدم و تولدم هیچی حال نمیده، همه چیز تکراری و خسته کننده و غمگینه.

باز هم سالگرد تولدم فرا رسید. روزی که چشم به این دنیای پر از آشوب و هیاهو گشودم. در این روز “خاص”، در حالی که به گذر زمان فکر می‌کنم، بغضی در گلویم و اشکی در چشمانم حلقه می‌زند. چه غریبانه سفری را آغاز کردم! سفری پر از فراز و نشیب، پر از سختی‌ها و ناکامی‌ها، و پر از لحظات ناامیدی. گویی که از همان ابتدا، تقدیر برایم غم و اندوه را رقم زده بود.

مشغول قتل‌عام روزها هستم
اندوه که از حد بگذرد
دیگر مهم نیست بودن یا نبودن
دوست داشتن یا نداشتن
غـرق می‌شوی در سکوت
جای گله از کسی هم نیست
“اشتباه از همان روز تولدم بود”…
#صادق_هدایت

بازم دلم گرفته شب تولدم شد * نمیدونم چه جوری یه سال دیگه رد شد
نگاه کن آخه این دل چه حالے داره طفلک * تو نیستی که بگی بهم تولدت مبارک…

من ناراحتم؟ آخه چرا؟
چون هیچ کس بهم تبریک نگفته؟ هیچ کس برام کادو نیاورده؟ هیچ کس یه کیک تولد ساده هم برام نگرفته؟
چون انگار که اصلا وجود ندارم؟ انگار که اصلا مهم نیستم؟
اما اینا چرا برای من مهمه؟!
مهم اینه که من زنده هستم، نفس میکشم، میتونم فکر کنم، میتونم احساس کنم، میتونم زندگی کنم و این بزرگترین هدیه ایه که میتونم داشته باشم………
حرفای خیلی عنگیزشی و شاعرانه ای میشد. نه؟ اگر باورشون داشتم شاید.
اما دیگه فایده‌ای نداره. گیر افتادم تو باتلاقی که از دست و پا زدن توش خسته شدم و هیچ امیدی به نجات نمی‌بینم.
آها یادم رفت بگم؟ تولدم مبارک!!!

 

تبریک لاکچری و خفن برای تولد خودم

در این روز خاص، به پاسداشت زندگی که به من هدیه داده شده، جام شادی سر می کشم.

هر سالگرد تولد، فرصتی دوباره برای نو شدن و رها شدن از تار و پود گذشته است. امروز، با آغوش باز، به استقبال تحولات و تجربیات تازه می روم.

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی!
امروز را سرافراز کردی
و باقی روزها را در حسرت گذاشتی
تولدم مبارک

نمیدونم چجوری تولدتون رو یادتون میره و سورپرایز میشید
من از الان تا دوماه دیگه که تولدمه، چیزایی که نیاز دارمو تقسیم‌بندی کردم بین اطرافیانم و تاکید کردم که رو کیک تولدم توت فرنگی نذارن

امروز یه شمع دیگه روی کیک زندگیم روشن می کنم. امیدوارم نورش راه رو به سوی ماجراجویی های جدید روشن کنه.

بیست سال بعد، حسرتِ ناکرده‌ها، گزنده‌تر از خاطراتِ کرده‌هایت خواهد بود. پس گره‌های تردید را بگشا، از بندرِ امنِ عادت رها شو، بادبان‌های وجودت را به نسیمِ تجارب بسپار و راهیِ دریایِ ناشناخته‌ها شو. کاوش کن، رویاپردازی کن و دنیایِ جدید را کشف نما. -مارک تواین

یه فصل دیگه توی کتاب زندگیم شروع می شه. پر از صفحه های خالی، منتظر داستان هایی که من می خوام خلق کنم. تولدت مبارک نویسنده زندگی!

بومِ زندگی ام را با رنگ های شاد و تابناک نقاشی می کنم. هر سالگرد تولد، قلم مویی نو در دستانم می گذارد تا شاهکاری دیگر خلق کنم. #تولدم_مبارک

هنوز می پرسی
تاریخ تولدت چه روزی است ؟
پس ثبت کن چیزی را که نمی‌دانی
تاریخ تولدم
آن روزی است که عاشق تو شدم
#نزار_قبانی

 

متن تولد کوتاه برای اینستا

امروز روز منه!
روزیکه دنیا یه فرشته کوچولو
به خودش هدیه داد.
من اون فرشته کوچولوم!
]سن شما[ سال پیش به دنیا اومدم
و زندگی همه رو پر از شور و نشاط کردم.

شَمع امسال رو
با آرزوی
پیر و خرفت شدن در کنارت
فوت میکنم
تولدم مبارک

دانستن اینکه چگونه پیر شویم شاهکار حکمت و یکی از دشوارترین فصل های هنر بزرگ زندگی کردن است. – تام استاپارد

تبریک های تولد بامزه و باحال به خودم

خب خب
فکر کنم وفتشه به یکی تولدشو تبریک بگم.
کسی که ترکیب بی‌نقصی از خوشگلی، باهوشی و باحالیه…
خودم!

‏آقا خواهشا برام‌ کادو نخرین؛ پول بدین؛ خودم میدونم چی میخام.

بعضی از افراد با بالا رفتن سن شان زیباتر می شوند
شاید به همین دلیل است نمی توانم زیبا شدنم را متوقف کنم! تولدم مبارک!😜

 

چطور کارت پستال تولد خودم رو بسازم؟

  1. برای ساخت کارت پستال رایگان در سایت ایونتی فای اول باید وارد سایت شوید و با ثبت کردن شماره تماس تان و دریافت کد وارد بخش کارت پستال شوید.
  2. در این مرحله باید مناسبت مورد نظرتون را انتخاب کنید؛ در سایت مناسبت های مختلف اعم از کارت پستال نوروز، روز پدر، روز زن، روز مادر، تولد، شب چله، تبریک عروسی ثبت شده است و شما باید بر روی مناسبت مورد نظر تان کلیک کنید.
  3. در این مرحله با چندین کارت پستال زیبا و متحرک روبه‌رو خواهید شد. این مرحله سخت ترین مرحله است که شما باید با توجه به رنگبندی، طرح مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
  4. بعد از انتخاب طرح مورد نظر به صفحه جدید هدایت خواهید شد که در آن قسمت ویرایش وجود داشته و می توانید تمامی متن ها، آبجکت ها و تصاویر را تغییر دهید.
  5. در مرحله آخر می توانید از طریق هر پیام رسانی که مد نظر دارید کارت پستال تان را ارسال کنید.

مزایای ساخت کارت پستال با ایونتی فای

ما در مجموعه ایونتی فای کلی قالب آماده برای تبریک تولد، تبریک شب چله، تبریک عید نوروز، تبریک عروسی، تبریک مناسبت های مختلف و غیره را برایتان تهیه کرده ایم؛ و شما می توانید با کمی تغییرات ساده آن را برای خودتان شخصی سازی کنید.

شما در سایت ایونتی فای می توانید کلیه متن ها، تصاویر و آبجکت های موجود مانند: بارش برف، ستاره های درخشان و غیره را که بر روی کارت استفاده شده است می توانید بر اس سلیقه خودتان تغییر دهید و کاملا شخصی سازی کنید. در صورتی که قصد دارید فضا را احساسی کنید و حس تان را به صورت کامل به دریافت کننده منتقل کنید می توانید از موسیقی مورد علاقه تان نیز در آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد برگزاری تولدی برای خود را دارید می توانید به جای تهیه متن خسته کننده به صورت کاملا رایگان کارت پستال مورد نظر تان را انتخاب کنید و نسبت به شخصی سازی آن اقدام کنید؛ و آن را برای میهمان های خود از طریق پیام رسان های مختلف ارسال کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *